دسته‌بندی نشده

چطور لوکیشن کسی را بفهمیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواید موقعیت مکانی یکی از اقوام و یا دوستانتان را پیدا کنید و یا بخواهید از موقعیت مکانی شخصی که مزاحم تلفنی شما شده است را پیدا کنید اما فقط به شماره تلفن آن شخص دسترسی دارید،‌ در این موقعیت چه باید بکنید؟ اما آیا ردیابی افراد از طریق شماره موبایل امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید.

چطور توسط شماره موبایل افراد موقعیت شان را پیدا کنیم

ممکن است تا به حال به دنبال برنامه ای بوده اید تا بخواهید از طریق شماره تلفن افراد به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید و بتوانید از مکان دقیق آنها مطلع شوید؛ حتما تا به الان در این مورد در اینترنت نیز جستجو کرده اید و هیچ نتیجه ای نگرفته اید؛‌ باید به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ برنامه ای تحت عنوان پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره موبایلشان وجود ندارد! دسترسی به موقعیت مکانی افراد تنها در صورتی امکان پذیر است که خود شخص این اجازه را صادر کند و از با روشن کردن GPS موبایل خود، به شما این اجازه را بدهد.

پس باید بدانید که هیچ برنامه ای و هیچ روشی برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد از طریق شماره تلفن آنها وجود ندارد. اگر در اینترنت و در فضای مجازی با برنامه هایی با چنین عنوان هایی برخورد کردید از نصب این اپلیکیشن ها و ورود به اینگونه سایت ها خودداری کنید چرا که امکان سرقت اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

اما اگر از دسته افرادی هستید که نگران اطرافیان خود هستید و می‌خواهید از رفت و آمد آنها و موقعیت لحظه ای و دقیق آنها مطلع شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد می پردازیم.

اپلیکیشن های ردیابی موقعیت مکانی افراد

همانطور که پیشتر گفته شد؛‌ هیچ گونه روشی برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد با شماره تلفن وجود ندارد اما روش ها و برنامه هایی وجود دارد که با کسب مجوز از هر دو کاربر، اجازه دسترسی به موقعیت مکانی آنها را می‌دهد. اگر می‌خواهید اپلیکیشنی در گوشی خود نصب کنید و با استفاده از آن به موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود دسترسی داشته باشید و از مکان فعلی یکدیگر باخبر شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ردیابی افراد از طریق گوگل مپ

نرم افزار موقعیت یابی پیجو (Peyjoo)

آیا نگران رفت و آمد فرزند و یا یکی دیگر از اعضای خانواده خود هستید؟ آیا می خواهید رفت و آمد والدین پیر خود را کنترل کنید و یا از گم شدن یا دزدیده شدن عزیزان خود احساس خطر می کنید؟ نرم افزار پیجو راه حلی برای این ترس ها و نگرانی هاست! برای دسترسی به موقعیت شخص مورد نظر می‌بایست برنامه را بر روی گوشی خود و فردی که می خواهید به موقعیت مکانی اش دسترسی داشته باشید نصب کنید.

پس از نصب و انجام دادن تنظیمات میتوانید هر موقع که خواستید از طریق پیامک به موقعیت مکانی دقیق شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید.

قابلیت های اپلیکیشن پیجو

  1. تشخیص خودکار آدرس ها
  2. امکان مکان یابی لحظه ای با ارسال پیامک
  3. ارائه گزارش دقیق از مکان یابی های خروجی و ورودی

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه می‌بایست هر دو گوشی این برنامه را نصب کنند و آن را فعال نمایند.

بخوانید مقاله :چطور در پیام رسان ها لوکیشن بفرستیم 

نرم افزار موقعیت یابی مخاطب

اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت مکانی اعضای خانواده Glympse

اپلیکیشن Glympse برای پیدا کردن فوری موقعیت مکانی طراحی شده است و این اجازه را به شما می‌دهد که موقعیت مکانی افراد را با استفاده از GPS مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود مکان خود را به راحتی برای دوستان و یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و آنها را از محلی که در آن حضور دارید با خبر کنید. همچنین می‌توانید از موقعیت مکانی آن اشخاص نیز با خبر شوید.

برای استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام نیست و میتوانید با خیال راحت وارد شوید و استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که فقط کسانی میتوانند از موقعیت مکانی شما آگاه شوند که خودتان هنگام اشتراک گذاری موقعیت مکانی آنها را انتخاب کرده باشید. یکی دیگر از مزایا این اپلیکیشن این است که برای تامین امنیت بیشتر پس از مدتی اطلاعات شما از بین رفته و قابل دسترسی نخواهد بود.

قابلیت های اپلیکیشن Glympse

  1. قابل استفاده بودن برنامه در هرجا و هر مکان در صورت دسترسی به اینترنت و GPS
  2. به اشتراک گذاری مکان به صورت آنلاین و لحظه ای
  3. امکان به اشتراک گذاری لوکیشن با اشخاص دلخواه
  4. کاربرد آسان و بدون نیاز به ثبت نام

این برنامه نیز همانند برنامه پیچو می‌بایست بر روی هر دو تلفن همراه نصب شود و با شماره تلفن همراه قابل ردیابی نخواهد بود.

چگونه از روی لوکیشن ادرس پیدا کنیم

نرم افزار پیدا کردن موقعیت مکانی دوستان یا همان Find My Friends یک نرم افزار فوق العاده و قدرتمند برای اطلاع از مکان دقیق دوستان و آشنایان میباشد. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید با دوستان و آشنایان خود تشکیل یک گروه دهید و در گروه از لوکیشن یکدیگر با خبر شوید و مکان و لوکیشن دقیق هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید موقعیت مکانی هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید همچنین می توانید زمانی که دوستتان به مکان خاصی رسید اعلان مربوط به رسیدن او را دریافت کنید!

‏نرم افزار اندروید Find My Friends به شما اجازه میدهد با دوستانتان در هر گروه چت کنید و با یکدیگر در ارتباط باشید. با مشاهده لوکیشن هر فرد در هر لحظه می توانید زمان رسیدن هر فرد به هر مکان را متوجه شوید و در صورت گم شدن هر فرد میتوانید از روی نقشه او را راهنمایی کنید تا به مقصد برسد.

قابلیت های اپلیکیشن Find My Friends

  1. پیدا کردن دوستان به صورت دقیق از روی نقشه
  2. اطلاع از مکان دوستان و آشنایان
  3. تخمین زمان رسیدن هر فرد به مکان مشخص شده بر روی نقشه
  4. امکان گفت و گو کردن در گروه
  5. نمایش موقعیت مکانی افراد روی نقشه
  6. و…

برای استفاده از این اپلیکیشن جامع و کاربردی باید این برنامه را روی گوشی خود و افرادی که میخواهید به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید نصب کنید.

هک موقعیت مکانی با شماره

چگونه با شماره تلفن اطلاعات طرف رو پیدا کنیم

این اپلیکیشن رایگان به شما این اجازه را می دهد که موقعیت مکانی اشخاص را به صورت زنده و لحظه ای ردیابی کنید. یکی از بهترین قابلیت هایی که در این اپلیکیشن قدرتمند وجود دارد این است که به کاربر این امکان می دهد از ورود یک نفر به یک موقعیت از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه آگاه شوند. به این ترتیب شما لازم نیست دائما موقعیت شخص مورد نظر را چک کنید

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن دارا بودن یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های مکانی است که این قابلیت برای سرپرست های خانواده بسیار مفید است. همچنین می توان از این اپلیکیشن برای ارسال پیام میان اعضای خانواده استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قدرتمند کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن نیست؛ اما اگر نسخه حرفه ای تر یا همان پریمیوم را بخواهید می بایست ماهانه 5 دلار را پرداخت کنید.

قابلیت های اپلیکیشن Life360 Family Locator

  1. رایگان بودن نرم افزار
  2. امکان ارسال پیام به اعضای خانواده
  3. تعریف مکان های خاص
  4. ارسال پیام در صورت ورود به مکان های خاص

روش‌های مختلف دستیابی به موقعیت مکانی افراد چیست؟

راه‌های زیادی برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد وجود دارد. استفاده از جی پی اس تلفن همراه، نرم‌افزارهای موقعیت یاب و ردیاب از جمله این موارد هستند. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخی افراد مدعی‌اند که می‌توان با استفاده از شماره تلفن همراه به لوکیشن افراد دسترسی پیدا کرد. اما باید بدانید که این ادعا صحیح نیست.

این شماره الان کجاست

برا این که بفهمید شماره ای ک میخواهید ببینید کجاست ادامه مقاله را بخوانید

استفاده از جی پی اس تلفن همراه برای ردیابی افراد

تقریبا تمامی تلفن‌های هوشمند به فناوری جی پی اس مجهز هستند. گوگل مپ یکی از برنامه‌هایی است که به صورت پیشفرض روی بیشتر تلفن‌های هوشمند نصب شده است. قابلیت اعلام موقعیت مکانی افراد یکی از قابلیت‌های اصلی گوگل مپ به شمار می‌رود. اما باید بدانید که در این برنامه، دسترسی به موقعیت افراد تنها با اجازه آن‌ها امکان پذیر است.

برای استفاده این قابلیت باید ابتدا داخل برنامه شده و روی پروفایل خود کلیک کنید. در مرحله بعد گزینه Location Sharing را انتخاب کنید. پس از آن باید مدت زمان اشتراک موقعیت را مشخص کنید. در مرحله آخر با استفاده از مخاطبین خود، افرادی را که باید به لوکیشن شما دسترسی داشته باشند را تعیین کنید. البته طی کردن این مراحل برای کودکان و افراد مسن دشوار است. بنابراین پیش از ترک کردن منزل، این مراحل را شخصا طی کنید و سپس تلفن همراه را در خدمت عزیزان خود قرار دهید.

استفاده از جی پی اس خودرو برای دریابی موقعیت افراد

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین روش پیدا کردن موقعیت مکانی افراد نام برد، استفاده از جی پی اس خودرو است. این وسیله موقعیت خود را به رایانه‌ای که به آن اتصال پیدا کرده، ارسال می‌کند. همچنین نیازی به تایید راننده برای ارسال موقعیت مکانی ندارد. قیمت جی پی اس خودرو به گونه‌ای است که بیشتر افراد توانایی ماالی کافی برای تهیه آن را دارند. افراد می‌توانند از این وسیله برای پیدا کردن خودروی گمشده یا به سرقت رفته هم استفاده کنند. اما نکته اصلی اینجاست که این وسیله تنها در زمانی کاربرد دارد که فرد داخل خودرو باشد. به عبارت بهتر، در صورت ترک کردن خودرو، امکان پیگیری موقعیت مکانی افراد وجود نخواهد داشت.

شاید جالب باشد: چطور در گوگل مپ لوکیشن بفرستیم  

ردیابی شماره موبایل با گوگل مپ

در سال‌های گذشته استفاده از ردیاب برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد گسترش پیدا کرده است. از این وسیله مخصوصا برای ردیابی کودکان استفاده می‌شود. ردیاب یا مکان یاب کودک، وسیله‌ای کوچک و سبک است. والدین عزیز می‌توانند دستکاه ردیاب را در کیف و جیب فرزند خود قرار دهند. این دستگاه موقعیت مکانی کودک دلبندتان را در هر لحظه برای تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

بهتر است بدانید که دستگاه ردیاب در مقایسه با تلفن همراه مدت بیشتری را بدون نیاز به شارژ شدن، کار می‌کند. همچنین قیمت معقول و مناسبی دارد. در ادامه باید ذکر کنیم که دستگاه ردیاب برای فعالیت خود نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. به همین دلیل استفاده از ردیاب به عنوان بهترین روش پیدا کردن موقعیت مکانی افراد معرفی می‌شود.

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی برای ردیابی موقعیت افراد

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی مکان‌یاب یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن موقعیت مکانی افراد است. این اپلیکیشن‌ها از سیستم جی پی اس استفاده می‌کنند. خانواده‌ها باید نسخه رایگان اپلیکیشن مکان‌یاب مورد نظر خود را روی تلفن همراه اعضای خانواده نصب کنند. از این طریق امکان دسترسی به موقعیت مکانی فرزندان خود را پیدا خواهند کرد.

دقت کنید که این اپلیکیشن‌ها نیاز به اتصال به اینترنت دارند و شارژ مصرفی تلفن همراه را تا حدودی افزایش می‌دهند. به همین دلیل پیش از خروج از منزل باید از شارژ شدن تلفن همراه فرزندان خود اطمینان حاصل کنید. برخی از والدین در کنار این اپلیکیشن‌ها و برای اطمینان بیشتر از انواع دستگاه شنود مخفی هم کمک می‌گیرند.

نرم افزار پيدا كردن افراد از روي شماره موبايل

استفاده از واتس آپ برای ردیابی افراد

اپلیکیشن واتس آپ یکی از برنامه‌های پیام‌رسان است که به و,رت گسترده توسط مردم استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های این برنامه، قابلیت به اشتراک گذاری موقعیت مکانی افراد در مدت زمانی مشخص است. این قابلیت Live Location نام دارد. استفاده از این روش در کنار مزایای خود، معایبی نیز به همراه دارد. به عنوان مثال لایو لوکیشن تنها در زمانی مشخص و پس از اجازه کاربر برای مخاطبین فرد ارسال می‌شود. ارسال لایو لوکیشن برای افراد مسن و کودکان کمی دشوار است. به همین علت در شرایط ضروری کاربرد زیادی برای خانواده‌ها ندارد.

ایران رهیاب، ارائه دهنده انواع دستگاه ردیاب و جی پی اس شخصی و خودوریی به خانواده‌ها

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین روش پیدا کردن موقعیت مکانی افراد آشنا کنیم. در همین راستا اطلاعاتی را در خصوص روش‌هایی مانند: استفاده از جی پی اس، دستگاه ردیاب، اپلیکیشن‌های موبایلی و لایو لوکیشن واتس آپ ارائه دادیم. همچنین اعلام کردیم که دستگاه‌های ردیاب نسبت به اپلیکیشن‌های موبایلی و جی پی اس موبایل برتری دارند. چراکه شارژ خود را بیشتر نگه داشته و نیازی به اینترنت ندارند.

در صورتی که شما هم به دنبال مرکزی برای خرید یک ردیاب باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، حتما از صفحه محصولات سایت ایران رهیاب دیدن کنید. در ایران رهیاب انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب آهنربایی و جی پی اس خودرو به صورت تخصصی به فروش می‌رسد. همچنین هماکاران ما در واحد فروش آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ داده و شما را برای یک خرید خوب و به‌صرفه راهنمایی کنند.

شاید جالب باشد : چگونه در گوگل مپ مکانی را ثبت کنیم

چرا مردم باید تلفن شخصی را پیدا کنند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که مردم باید مکان شخص را با شماره تلفن پیدا کنند.

پيدا كردن ادرس از روي شماره موبايل ایرانسل

این  نوع پیدا کردن فقط از طریق سامانه های غذایی محسوب میشود

یافتن مکان فعلی کودک

دانستن محل  فرزندان خود احساس آرامش و اعتماد به نفس در والدین ایجاد می کند. و این از  مزایای بیشماری است که فناوری ردیابی تلفن همراه می تواند ارائه دهد. اگر کسی از طریق شبکه های اجتماعی یا تلفن غیرقابل دسترسی باشد ، می توان با استفاده از ردیاب تلفن همراه موقعیت مکانی وی را جستجو کرد.

بسیاری از افراد همچنین با کمک یک برنامه ردیابی توانسته اند تلفن های گمشده یا سرقت شده خود را ردیابی کنند.

برای آشکار کردن مکان  همسر  خود

آیا همسر ، دوست پسر یا دوست دختری دارید که اقدامات او مشکوک به نظر برسد؟ همانطور که هیچ کس نمی خواهد بداند که همسرش خیانت نمی کند ، حقیقت این است که عزیزان شما ممکن است شما را فریب دهند.

یکی از راه های نظارت بر فعالیت شریک زندگی شما استفاده از سیستم ردیابی موقعیت مکانی است که به شما کمک می کند به لطف ویژگی داخلی GPS ، موقعیت مکانی آنها را با شماره تلفن پیدا کنید.

ردیابی شماره موبایل از طریق گوگل رایگان

شما میتوانید از طریق گوگل با اکانتی ک دارید به راحتی با وارد شدن به سیستم به راختی پیدا کنید.

برای پیگیری فعالیت یک کارمند

برای اهداف ایمنی ، امروزه بیشتر کارفرمایان باید محل کارکنان خود را بدانند. این باعث می شود سیستم ردیابی موقعیت مکانی بسیار مفید برای تجارت باشد.

آموزش پيدا كردن افراد از طريق شماره موبايل

هر زمان که از طرف  گیرنده ای ناشناخته تماس گرفتید و شروع به جستجوی نحوه یافتن مکان شخص با شماره تلفن همراه خود کردید ، می توانید از یکی از خدمات زیر استفاده کنید.

Truecaller  این برنامه می تواند مکان هر شماره تلفنی را ردیابی کند. چگونه کار می کند؟

هر زمان که شماره تلفن خود را به یک انجمن آنلاین مانند فیس بوک ، گوگل پلاس ، هر شبکه اجتماعی یا سایت خرید آنلاین اضافه کنید ، برنامه Truecaller می تواند شماره شما را به پایگاه داده خود نیز اضافه کند و سایر کاربران فرصت پیدا کردن شما را پیدا می کنند. اگر برنامه را روی تلفن خود نصب نکرده اید ، می توانید به سایت Truecaller بروید و مکان هر شماره را جستجو کنید.

بخوانید مقاله چطور لوکیشن بفرستیم 

نرم افزار ردیابی موبایل . امروزه برنامه های متنوعی وجود دارد که می تواند به کاربران کمک کند تا شخصی را با شماره تلفن ردیابی کنند.

چنین نرم افزاری می تواند موقعیت خاص (تا ساختمانی که در حال حاضر تلفن هدف در آن استفاده می شود) را ردیابی کند ، و این همان چیزی است که به طور مفصل در مورد آن بحث خواهیم کرد.

گوشی موبایل را فقط با شماره پیدا کنید : مأموریت غیرممکن !

با توجه به اینکه تقاضای خدمات ردیابی در بین مشتریان زیاد است ، می توانید بسیاری از سیستم عامل های آنلاین را پیدا کنید که قول می دهند هر شخصی را پیدا کنید . متأسفانه ، این غیرممکن است. فقط افسران پلیس با تجهیزات ویژه و حکم دادگاه می توانند این کار را انجام دهند.

آیا راهی قابل اطمینان برای یافتن مکان شخص با شماره تلفن  وجود دارد؟

بهترین راه برای یافتن تلفن شخص دیگر نصب برنامه جاسوسی مانند mSpy بر روی دستگاه است. به این ترتیب می توانید تلفن را در صورت گم شدن یا دزدیدن ، پیدا کنید.

نصب و پیمایش mSpy آسان است. هنگام استفاده در دستگاه ، برنامه مخفیانه کار می کند. یعنی می تواند در پس زمینه به خوبی عمل کند. از یک سیستم رمزگذاری برای امنیت تمام داده ها استفاده می کند تا کاربر شخص ثالث به آن دسترسی نداشته باشد.

ردیاب GPS mSpy به کاربران این امکان را می دهد تا مکان فعلی شماره هدف خود را پیدا کنند و تاریخچه مکان های بازدید شده را برای مدت زمان مشخصی مرور کنند. همچنین جزئیات هر مکان ، از جمله مختصات دقیق ، تاریخ و زمان و آدرس را ارائه می دهد. کاربران از راه دور و بدون اینکه طرف مقابل بداند ، به کلیه اطلاعات مربوط به محل زندگی شریک زندگی یا بستگان خود دسترسی پیدا می کنند.

mSpy همچنین به شما امکان می دهد مناطق محدود و مکان های امن را تنظیم کنید. هنگامی که تلفن هدف شما از منطقه موردنظر خارج می شود یا به مکانی در یک منطقه مشخص می رسد ، یک اعلان دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که نیازی به بررسی نقشه و بررسی دائمی مکان نیست. برنامه اکنون می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا